Selamat Datang ke Portal Rasmi

MAJLIS PERKAHWINAN Awie John (NSOCM 102)

Majlis Perkahwinan Ahli Nsocm Bernama

Mohd Zawawi Anuar B. Mahusin (Awie John)  Bersama Pasangannya Bernama Noraini Bt. Ishak yang berlangsung pada 11hb. Dec 20016 bertempat di Lokasi Bukit Goh, Kuantan Pahang ..


Kami mewakili Keluarga NSOCM Mengucapkan tahniah kepada Pengantin sehari yang melangsungkan perkahwinannya bersama pasangan..Mudah-mudahan ikatan perkahwinan sampai ke Jannah. Semoga mendapat cahaya mata secepat mungkin...Innsya Allah..

Beberapa Rakan ahli bersama Keluarga masing-masing dari Lembah Kelang/Kelantan/Kedah dan Pahang sendiri Turut sama menyertai Jemputan tersebut...
 
Konvoi ke rumah pengantin...
Kenderaan Berkumpul sebelum menuju kerumah Pengantin

TERISTIMEWA raja sehari 102 telah dipayung oleh Jejaka2 yg juga merupakan sahabat terdekat ahli iaitu Ashmir Ash yg masih bujang ditemani Beberapa Rakan Ahli lain serta kaum keluarga sebelah pengantin...Alhamdulillah cuaca amat menyebelahi dengan suasana yg redup dengan sedikit berangin yg menyegarkan...

Beberapa ragam ahli yg sempat bergambar sebelum makan..Nampak sangat Abg Sham Kamal lapar tu..dgn perjalanan jauh berkilo2 meter..

Pasangan sehari ini...dimalam hari Dengan rasa Gembira dan berterima kasih telah belanja para Ahli dan keluarga yg bermalam di Kuantan..di Restoren Tanjung Lumpur. Merupakan lokasi kegemaran pengunjung baik dari luar atau dalam negara pasti singgah untuk merasai makanan laut yg segar2.. 




Semoga Awie John Dan Aini Ishak berkekalan sehingga akhir hayat, layarilah bahtera ini dengan pemanduan yg kongsisten dipermudahkan mendapat zuriat yg cemerlang didunia dan diakhirat..
Share this post :
.

PENGUMUMAN

cubaanKDALAM PROSES NAIK TARAF

sembang nsocm

pengikut

 
Support : Dasar Privasi | Penafian | Hak Cipta
Copyright © 2015. NSOCM - All Rights Reserved
Template by zarrazonbiz Modified by NSOCM
Proudly powered by Blogger