Selamat Datang ke Portal Rasmi

Perjumpaan kelima TTs 05/2011

Perjumpaan kali ke 5 ( TTs 05/2011) telah diadakan di 26 Jun 2011 di Mr. steak House, Seksyen !3 Shah Alam bermula jam 10 malam. Seperti kebiasaannya ahli berkumpul di parkir go-kart stadium Shah Alam antara jam 9 malam  hingga 10 malam sebelum berkonvoi ke lokasi TTs.

Lokasi awal TTs kali ini sebenarnya adalah di restoran TTDi di belakang Tesco extra namun terpaksa diubah kerana restoran tersebut di tutup pulak. Mr Steak House telah dipilih itupun setelah mendapati tempat kami berTTs kali pertama Killiney kopitiam dipenuhi dengan umat manusia ( sebarisan jer kedainya ) . Disini tiada masalah untuk parkir memang banyak.

Makanan kat sini agak mahal juga dan western style lo. mengikut citarasa selera tekak orang rumah aku katanya tak sedap langsung.harapkan kedai je lawa..memang tak berbaloi dengan harga.. servis pun hancur ala sabar menanti...

Pada perjumpaan kali ini starer kit nsocm telah mula di edarkan ke tangan yang telah mendaftar iaitu berupa T-shirt quick dry dan sticker logo beserta nombor ahli. Ahli juga telah diberi edaran minit mesyurat kali ke 3 serta Flyers untuk mengwar-warkan kewujudan kelab ini ( cadangan En Radzi )

Antara perkara yang di bangkitkan kali ini ialah perkara yang telah dibincangkan pada TTs 3 yang lalu mengenai menanggung tempahan kos baju lebihan oleh ahli dan program hari kelurga.








Share this post :
.

PENGUMUMAN

cubaanKDALAM PROSES NAIK TARAF

sembang nsocm

pengikut

 
Support : Dasar Privasi | Penafian | Hak Cipta
Copyright © 2015. NSOCM - All Rights Reserved
Template by zarrazonbiz Modified by NSOCM
Proudly powered by Blogger