Selamat Datang ke Portal Rasmi

Perjumpaan NSOCM TTs 01/2012

Perjumpaan TTs yang pertama untuk tahun 2012 telah diadakan pada 28 JAN 2012. Masih lagi mengekalkan lokasi berkumpul seperti tahun lepas iaitu di parkir go-kart Stadium Shah Alam , Selangor bermula jam 9.00 malam hingga 10.00 malam.


Lebih kurang 14 biji serena yang sampai dan berkumpul sambil beramah mesra .En. Radzi 02 masih merupakan ahli yang paling jauh dari PD. N9. Syabas kepada beliau kerana komited dengan aktiviti kelab . Perjumpaan ini juga telah di warkan oleh pengguna FB kepada rakan yg tiada akaun fb. Terima kasih kepada mereka ini sebagai pemangkin memperkenalkan kewujudan NSOCM.. Contoh En. Faizal dari Bangi yang datang menggunakan kereta Saga yang pada kebetulan ada urusan di shah.Alam singgah ke lokasi berkumpul ini . En. faizal telah menyatakan minat dan rasa terujanya dengan bilangan owner yang hadir serta berminat untuk menjadi ahli.. Beliau tudak dapat bersama untuk kel okasi meeting memandangkan ada urusan lain.


 Tepat jam 10 malam berkonvoi ke Lokasi meeting di Restoran singgah Rasa ,Sek 13, Shah Alam . Terima kasih kepada cik Mas Ina/Zal mayong LBMC kerana merakamkan detik ini dari pandangan bumbung sunroofnya..



















































Lokasi meeting di Restoran Singgah Rasa Sek 13, Shah Alam, Sel.. Tuan pengerusi En. Eri tiba lewat sedikit bersama En. Azhan bersama famili kerana ade urusan.ditempat lain. terima kasih juga kepada En. zainuri yang hadir bermotosikal selepas habis waktu kerjanya.
Antara agenda utama ialah post mortem pengurusan kelab NSOCM 2011.dan aktiviti 2012. Antara perancangan aktiviti untuk tahun 2012 iantaranya ialah
A)hari kelurga yang akan ditakbir urus oleh En. Nazir bersama rakan ahli setempatnya .
B)Pertandingan boling antara ahli keluarga akan di takbir urus oleh En. Noisham.
C)One day Drive

Notis pemberitahuan tarikh aktiviti/tempat/masa adalah 1 bulan

manakala TTs akan dijalankan 2 bulan sekali
( intipati agenda akan di update lagi) harap maklum

Meeting di tamatkan paada 11;45 mlm dan bersurai sepenuhnya pada 12 tgh malam.












Share this post :
.

PENGUMUMAN

cubaanKDALAM PROSES NAIK TARAF

sembang nsocm

pengikut

 
Support : Dasar Privasi | Penafian | Hak Cipta
Copyright © 2015. NSOCM - All Rights Reserved
Template by zarrazonbiz Modified by NSOCM
Proudly powered by Blogger